درمانگران

خبرگزاری مهر: متخصصان بیهوشی با کاربرد هوش مصنوعی آشنا می شوند

خبرگزاری مهر: متخصصان بیهوشی با کاربرد هوش مصنوعی آشنا می شوند

رئیس انجمن متخصصان بیهوشی ایران گفت: در کنگره امسال موضوع ویژه ما «هوش مصنوعی و استفاده از آن در بیهوشی» است که قطعا مورد توجه همکاران قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین کنگره بین‌المللی آنستزیولوژی، مراقبت‌های ویژه و درد ایران، در روزهای ۳ الی ۵ خرداد ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

علیرضا سلیمی رئیس انجمن متخصصان بیهوشی ایران در خصوص برگزاری این کنگره گفت: پس از وقفه‌ای که به دلیل شیوع همه گیری کووید در برنامه‌های حضوری اتفاق افتاد، خوشحالیم که امسال کنگره‌ای باشکوه و پربار از لحاظ علمی را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: علاوه بر فراخوان مقاله‌های علمی، بیش از صد سخنران در این کنگره در خصوص تازه‌ترین یافته‌ها و دستاوردهای حوزه‌های تخصصی و فوق تخصصی بیهوشی و رشته‌های مرتبط با آن سخن خواهند گفت.

سلیمی ادامه داد: همچنین در این کنگره به جدیدترین یافته‌ها در حوزه‌های بیهوشی مغز و اعصاب، قلب و اطفال، مراقبت‌های ویژه و درد خواهیم پرداخت.

وی افزود: پس از وقفه ایجاد شده در سال‌های قبل کارگاه‌های مهارتی هم با حضور بهترین اساتید کشور و میهمانانی از کشورهای دیگر برگزار خواهیم کرد.

سلیمی گفت: در کنگره امسال موضوع ویژه ما «هوش مصنوعی و استفاده از آن در بیهوشی» است که قطعاً بسیار مورد توجه همکاران قرار خواهد گرفت.

رئیس انجمن متخصصان بیهوشی ایران در خصوص استقبال از این کنگره گفت: روند ثبت نام در کنگره نشانگر این است که استقبال بسیار خوبی از این دوره خواهد شد و انتظار این است که بیش از دو هزار نفر در کنگره حضور پیدا کنند.

وی افزود: این کنگره ۱۵ امتیاز بازآموزی برای متخصصان بیهوشی دارد. همچنین در یک سالن مجزا برنامه‌های علمی و آموزشی برای همکاران پیراپزشک (کارشناسان بیهوشی و فوریت‌های پزشکی) همراه با امتیاز بازآموزی خواهیم داشت تا این گروه از همکاران با تازه‌ترین دستاوردها در حوزه کاری خود آشنا شوند.

تگ ها:
اشتراک‌گذاری:
۶۱۱

نظرات (۰)

نظر بدهید